sobota, 28 lipca 2012

Bukiet sutaszowych sznureczków...

... dla wszystkich odwiedzających, a zwłaszcza tym zostawiającym pokrzepiające słowa. Za to, że znajdujecie mnie wśród tylu internetowych atrakcji. Za to, że upał (przynajmniej u mnie) może spowalnia, ale nie rozleniwia w poszukiwaniu równowagi. Dziękuję.
Przepraszam za jakość zdjęć. Niestety sprzęt pstrykający ciągle na końcu listy zakupów.










Dostępne





Dostępne





Niedostępne





Niedostępne





Niedostępne






Niedostępne






 Serdeczności...

5 komentarzy:

  1. Wspaniała kolekcja kolczyków. Wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam przyjemność poznać twórczynię i podziwiać na żywo - jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach :) Zaczynam śledzić bloga. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harapati, wielką przyjemność to miałam ja, poznając Ciebie, Twoją przeuroczą rodzinę i wspaniałe cacka, jakie tworzysz. I zaraz biegnę na Twojego bloga. Buziaki dla Najmłodszej,o której trudno zapomnieć :-)

      Usuń
  3. tak wszystkie są piękne, ale te niebieściutkie są przeurocze!!!! no zakochałam się normalnie :>

    OdpowiedzUsuń